در حالت ایده آل ، یک آرم توسعه یافته به یک سفیر بصری برای برند شما تبدیل میشود. این آرم به مخاطبان میگوید که آنها میخواهند یک برند مهم در مورد برند داشته باشند. استفاده از آرم بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است.
این آرم محدود به بالای مغازهها یا کارتهای ویزیت غیر مأموریت نیست ، که برای ارتقاء این سرویس در دسترس آنها هستند. مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بخشهای مهمیاز طراحی یک آرم حرفهای است ، زیرا آرم شما باید در کلیه مناطق بازاریابی ، از مناطق بزرگ تا کوچک ترجمه شود.
انتخاب یک عملکرد فراموش نشدنی جنبه مهمیدارد. اغلب آنها فقط چند ثانیه برای جلب توجه مصرف کنندگان به آرم خود دارند. شما همچنین باید با چند ثانیه آرم خود را در سر خود نگه دارید.
برای طراحی لوگو حرفه ایکلیک کنید.
تاکنون میدانید که به یک پاسخ مثبت ، انعطاف پذیر ، طولانی و فراموش نشدنی نیاز دارید. چه جنبههای دیگری در تهیه یک آرم حرفهای وجود دارد؟ و چگونه میتوانید آرم شرکت خود را فراموش نشدنی و جذاب کنید؟
برای یافتن همه چیزدر مورد طراحی آرم ، از ما دیدن کنید.
مرحله اول: برنامه درسی خلاق خود را ایجاد کنید
اگر میخواهید یک آرم برای مشتری یا شرکت خود ایجاد کنید ، داشتن یک روش واضح مهم است. Résumé خلاق این مسیر را تعیین میکند.
اگر با مشتری کار کنید ، چندین جلسه با او برگزار خواهید کرد. اطلاعات را مستقیماً در مورد تجارت ، اهداف و ارزشهای آن و پیامیکه میخواهد به مشتریان خود منتقل کند ، دریافت کنید.
برای سفارش طراحی سایتبا فریلنس پروژه در ارتباط باشید.
مرحله دوم: طراحان اسکی باشید
با توجه به برنامه درسی خلاقیت ، زمان واقعاً خلاق است!
اگرچه میدانید که سرانجام آرم شما به صورت دیجیتال با رایانه به پایان رسیده است ، توصیه میکنیم با طراحی قدیمیآرم با مداد و کاغذ اتوماتیک شروع کنید. وسوسه رد این مرحله را متوقف کنید.
مرحله سوم: به رنگها ، قلمها و سایر جزئیات نگاه کنید
در Résumé خلاق خود ، میتوانید از مشتریان بخواهید برخی از جزئیات را که باید در آرم گنجانده شود ، توضیح دهند. به عنوان مثال ، انتخاب رنگ آرم ، انتخاب قلم و اینکه آیا باید برنده شود.
اگر مشتری هیچ گونه سؤالی یا پیشنهادی در مورد این جزئیات ارائه نداده است ، وقت آن است که به تحقیقات بازار برگردیم. گروه هدف کیست؟ فرستنده آرم چیست؟ انتخاب رنگ شما چگونه بهبود مییابد؟
مرحله چهارم: MCAKES و بازخورد در مورد طرح اصلی
اکنون که شما برخی از طرحهای بالقوه واقعی را دارید که فکر میکنید ارزش آن را دارند ، وقت آن است که مرحله بعدی را بردارید: ایجاد و مدیریت یک طرح.
شما میتوانید طرحهای خود را به صورت کاغذ و مداد مانند آسمان خراشهای خود ذخیره کنید ، به استثنای اصلاح ، که میتوانید به راحتی صاف کنید و انتخاب خود را برای رنگها ، قلمها و سایر جزئیات اضافه کنید.
مرحله پنجم: یک آرم ایجاد کنید
در این مرحله باید مطمئن باشید که آرم به محصول نهایی تبدیل شده است. بررسی کنید که آیا معیارهای مورد نیاز در یک Résumé خلاق را رعایت کرده اید و نیازهای خود را برای یادداشتهای مربوط به صدا ، پیام و بازخورد بررسی میکنید.
مرحله ششم: بررسیهای بیشتری را دریافت کنید
اکنون وقت آن است که به میدان برگردیم. آنها حتی بیشتر از آخرین بار بازخورد را جستجو کردند ، با گروه هدف برای آرم و شرکتی که نماینده آن است تماس گرفتند. به یاد داشته باشید که یکی از عناصر اصلی که در این آرم دنبال میکنید فراموش نشدنی است.
سطح 7: نتیجه نهایی
در حال حاضر شما باید کاملاً بدانید که کدام طرح به کار میرود ، چرا و چه کاری با آن انجام دهید. جملات نهایی را به نرم افزار طراحی اضافه کنید و تغییرات لازم را ایجاد کنید. طرح خود را برای تعدادی از اهداف مورد نظر برای آرم بررسی کنید.